Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Hammer toimub sel aastal Jurmalas
Golden Hammerile tööde estamise tähtaega pikendati 30. aprillini 2015. Küsimustele vastab Läti Reklaamiassotsiatsiooni LRA esimees Baiba Liepina.
Mis on Golden Hammeri positsioneering võrreldes teiste reklaamifestivalidega Euroopas (nt Golden Drum, PIAF, White Square, Eurobest)?
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“