Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Hammer toimub sel aastal Jurmalas
Golden Hammerile tööde estamise tähtaega pikendati 30. aprillini 2015. Küsimustele vastab Läti Reklaamiassotsiatsiooni LRA esimees Baiba Liepina.
Mis on Golden Hammeri positsioneering võrreldes teiste reklaamifestivalidega Euroopas (nt Golden Drum, PIAF, White Square, Eurobest)?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.