Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Hammer toimub sel aastal Jurmalas
Golden Hammerile tööde estamise tähtaega pikendati 30. aprillini 2015. Küsimustele vastab Läti Reklaamiassotsiatsiooni LRA esimees Baiba Liepina.
Mis on Golden Hammeri positsioneering võrreldes teiste reklaamifestivalidega Euroopas (nt Golden Drum, PIAF, White Square, Eurobest)?
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.