• 14.04.15, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Südameapteek uuendas brändi

Brändiuuendusest räägivad Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Tuuli Kruusimägi ja Der Tanki loovjuht Joel Volkov. Vaata ka animatsioonistuudio Tolm tehtud Südameapteegi uut reklaamklippi, mille muudab eriliseks kihiline pabertehnika.
Südameapteegi uus reklaamklipp, mille muudab eriliseks animatsioon, kus kasutatakse nö kihilist pabertehnikat:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele