• 14.04.15, 15:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Südameapteek uuendas brändi

Brändiuuendusest räägivad Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Tuuli Kruusimägi ja Der Tanki loovjuht Joel Volkov. Vaata ka animatsioonistuudio Tolm tehtud Südameapteegi uut reklaamklippi, mille muudab eriliseks kihiline pabertehnika.
Südameapteegi uus reklaamklipp, mille muudab eriliseks animatsioon, kus kasutatakse nö kihilist pabertehnikat:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele