• 14.04.15, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nicholas Bean: Uueks trendiks sotsiaalmeedias saavad privaatsõnumite platvormid

Intervjuu Rootsi agentuuri DigitasLBi sotsiaalmeedia analüütiku Nicholas Beaniga, kes esineb 22. aprillil Tallinnas toimuval sotsiaalmeedia konverentsil.
Kui sotsiaalmeedia turundus mõned aastad tagasi alguse sai, lõid paljud brändid õhinal sotsiaalmeedia profiile ja püüdsid koguda nii palju fänne kui võimalik. Seda peeti tasuta turunduskanaliks, sest postitused jõudsid orgaaniliselt väga paljude inimesteni. Nüüd on aga olukord muutunud. Kuidas Sa kirjeldaksid sotsiaalmeedia turunduse tänapäeva võrreldes selle algusaastatega?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele