• 14.04.15, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nicholas Bean: Uueks trendiks sotsiaalmeedias saavad privaatsõnumite platvormid

Intervjuu Rootsi agentuuri DigitasLBi sotsiaalmeedia analüütiku Nicholas Beaniga, kes esineb 22. aprillil Tallinnas toimuval sotsiaalmeedia konverentsil.
Kui sotsiaalmeedia turundus mõned aastad tagasi alguse sai, lõid paljud brändid õhinal sotsiaalmeedia profiile ja püüdsid koguda nii palju fänne kui võimalik. Seda peeti tasuta turunduskanaliks, sest postitused jõudsid orgaaniliselt väga paljude inimesteni. Nüüd on aga olukord muutunud. Kuidas Sa kirjeldaksid sotsiaalmeedia turunduse tänapäeva võrreldes selle algusaastatega?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele