Kui sotsiaalmeedia turundus mõned aastad tagasi alguse sai, lõid paljud brändid õhinal sotsiaalmeedia profiile ja püüdsid koguda nii palju fänne kui võimalik. Seda peeti tasuta turunduskanaliks, sest postitused jõudsid orgaaniliselt väga paljude inimesteni. Nüüd on aga olukord muutunud. Kuidas Sa kirjeldaksid sotsiaalmeedia turunduse tänapäeva võrreldes selle algusaastatega?
Esiteks ma ei arva, et sotsiaalmeedia oleks kunagi olnud tasuta kanal. Sotsiaalmeedia kanalite juhtimine ja haldamine, sisu loomine ja edastamine, strateegia ehitamine – kõik need üksikud elemendid maksavad midagi. Samal ajal ma leian, et sotsiaalmeedia suurim väärtus on ikka veel orgaaniline ja teenitud nähtavus (organic & earned reach). Kuigi peab tunnistama, et makstud meedia (paid media) mängib nüüd sotsiaalmeedias tunduvalt suuremat rolli kui varem. Üldiselt ma usun, et sotsiaalmeedia turundus on oma olemuselt midagi sellist, mis jätkab kasvamist ja areneb koos sellega, kuidas inimesed internetis suhtlevad ja tegutsevad.