• 14.04.15, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idee: järgmisesse valitsusse sotsiaalmeediaminister!

"Lõviosal Facebooki “turundajatest” pole aimugi, mida nad tegelikult teevad. Facebooki reegleid ei tunta, toimumismehhanismidega ei olda kursis, rikkalikud võimalused jäetakse kasutamata. Ilusate piltide ja muu nänni postitamisest pole ammu enam mitte mingit reaalset kasu, kui seda valesti teha," kirjutab reklaamiagentuuri Imagine copywriter Oliver Lomp.
Sellist pealkirja kirjutades arvestasin, et padukonservatiivid alustavad nõiajahti. Ma peaaegu tunnen petrooleumihaisu, mis kaasaegsete tõrvikute süütamisel tekib. Kuidas keegi julgeb midagi nii labast nagu sotsiaalmeedia siduda millegi nii väärikaga nagu ministeerium?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele