14. aprill 2015
Ainult tellijatele

Idee: järgmisesse valitsusse sotsiaalmeediaminister!

"Lõviosal Facebooki “turundajatest” pole aimugi, mida nad tegelikult teevad. Facebooki reegleid ei tunta, toimumismehhanismidega ei olda kursis, rikkalikud võimalused jäetakse kasutamata. Ilusate piltide ja muu nänni postitamisest pole ammu enam mitte mingit reaalset kasu, kui seda valesti teha," kirjutab reklaamiagentuuri Imagine copywriter Oliver Lomp.

Sellist pealkirja kirjutades arvestasin, et padukonservatiivid alustavad nõiajahti. Ma peaaegu tunnen petrooleumihaisu, mis kaasaegsete tõrvikute süütamisel tekib. Kuidas keegi julgeb midagi nii labast nagu sotsiaalmeedia siduda millegi nii väärikaga nagu ministeerium?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700