9. aprill 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Affiliate marketing ehk kuidas päriselt 100% tulemuspõhist turundust teha

Internet pakub ohtralt võimalusi turundamiseks ning erinevalt tavameediast on need tegevused kõik mõõdetavad. Pärast mõningast arvutamist on meil võimalik üsna täpselt öelda, milline reklaamikanal ennast õigustas ning milline mitte.  Nõu annab internetiturundaja Erti Luik.

Internetiturunduse sügavam analüüs võimaldab välja selgitada millised neist on kõige efektiivsemad ning kujundada ettevõttele sobilik ja toimiv kanalite kombinatsioon. Sellest on lähemalt juttu olnud ühes varasemas Best Marketingi artiklis „Teadlikult kombates”.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com