Internetiturunduse sügavam analüüs võimaldab välja selgitada millised neist on kõige efektiivsemad ning kujundada ettevõttele sobilik ja toimiv kanalite kombinatsioon. Sellest on lähemalt juttu olnud ühes varasemas Best Marketingi artiklis „Teadlikult kombates”.
Kuigi selline analüüs on toimivate kanalite koosluse väljaselgitamiseks hädavajalik, siis on tegemist tagantjärele tarkusega kuna eelnevalt tuleb, tihti kõhutundele tuginedes, osta kuvamisi, parimal juhul on võimalik osta klikke. Eestis on internetiturunduses täna valdavalt kasutusel CPM (Cost Per Mille) ehk tasu näitamiste eest, kus üks CPM viitab reklaami 1000 näitamiskorra hinnale. Tema analoog on fikseeritud päeva/kuu hind. Teine levinud viis on CPC (Cost Per Click), kus on tasustamise aluseks reklaamil tehtud klikkide arv.