• 09.04.15, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Affiliate marketing ehk kuidas päriselt 100% tulemuspõhist turundust teha

Internet pakub ohtralt võimalusi turundamiseks ning erinevalt tavameediast on need tegevused kõik mõõdetavad. Pärast mõningast arvutamist on meil võimalik üsna täpselt öelda, milline reklaamikanal ennast õigustas ning milline mitte.  Nõu annab internetiturundaja Erti Luik.
Internetiturunduse sügavam analüüs võimaldab välja selgitada millised neist on kõige efektiivsemad ning kujundada ettevõttele sobilik ja toimiv kanalite kombinatsioon. Sellest on lähemalt juttu olnud ühes varasemas Best Marketingi artiklis „Teadlikult kombates”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele