Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Affiliate marketing ehk kuidas päriselt 100% tulemuspõhist turundust teha
Internet pakub ohtralt võimalusi turundamiseks ning erinevalt tavameediast on need tegevused kõik mõõdetavad. Pärast mõningast arvutamist on meil võimalik üsna täpselt öelda, milline reklaamikanal ennast õigustas ning milline mitte. Nõu annab internetiturundaja Erti Luik.
Internetiturunduse sügavam analüüs võimaldab välja selgitada millised neist on kõige efektiivsemad ning kujundada ettevõttele sobilik ja toimiv kanalite kombinatsioon. Sellest on lähemalt juttu olnud ühes varasemas Best Marketingi artiklis „Teadlikult kombates”.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]