Turunduskonverentsil Password 2015 tunnustas Postimees sisuturundusauhinnaga projekti SEB Foorum.
Postimehe reklaamtoodete ja eriprojektide juhi Kuldar Kullaseppa sõnul on sisuturundus kasvav trend. «Meil on hea meel tunnustada projekti, kus sisuturundus on saanud osaks turundus- ja kommunikatsioonitegevusest ning mis on võtnud eesmärgiks Eesti inimeste majandusliku teadlikkuse ja finantskäitumise parendamise,» ütles Kullasepp.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“