• 26.03.15, 07:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2014 Grand Prix: Unistuste puhkus

Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus" võitis eile Password 2015 galal žürii hääletuse tulemusel kõrgeima tunnustuse turunduse valdkonnas Eestis. Palju õnne töö teostajatele: TÜ Kliinikumi lastefond ja Newton Marketing!
"Unistuste puhkus" pälvis Passwordil lisaks peaauhinnale ka Aasta Turundustegu 2014 avaliku sektori kategooria võitja tiitli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele