• 26.03.15, 07:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2014 Grand Prix: Unistuste puhkus

Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus" võitis eile Password 2015 galal žürii hääletuse tulemusel kõrgeima tunnustuse turunduse valdkonnas Eestis. Palju õnne töö teostajatele: TÜ Kliinikumi lastefond ja Newton Marketing!
"Unistuste puhkus" pälvis Passwordil lisaks peaauhinnale ka Aasta Turundustegu 2014 avaliku sektori kategooria võitja tiitli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele