• 24.03.15, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TV3 ostis internetireklaami ettevõtte SmartAD

Telekanal TV3, mis kuulub rahvusvahelisse meediagruppi Modern Times Group (MTG), ostis 100% internetireklaami ettevõttest SmartAD.
SmartAD on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis arendab unikaalset internetireklaami tehnoloogiat ning pakub sihitud reklaami lahendusi internetis kõigis kolmes Balti riigis suurimatele reklaamijatele ning meediaagentuuridele. 2014. aastal oli ettevõte käive ligi 1 miljon eurot ning hetkel töötab seal 12 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele