19. märts 2015
Ainult tellijatele

Kuidas mõõta turundustegevusi internetis?

Tarbija ostuteekond ei ole üks pikk kulgemine. Inimene teeb mitu peatust (mõtlemispausi), enne kui ta jõuab ostuostuseni. Kuidas seda teekonda mõõta, kirjutab Gemius Eesti tegevjuht Paap Peterson.

Internetireklaam kasvab ja areneb iga päevaga - pakutakse uusi pindu ja erinevaid formaate alates tavalistest flash/gif-bänneritest kuni keerumamate video- ja erilahendusteni. Võimalusi on nii palju, et nende vahel orienteerumiseks peab kasutama professionaalide abi. Trükireklaamide puhul on olukord mäksa lihtsam - trükis ilmub lubatud tiraažis ja reklaampind on kokku lepitud kohas kõigile näha. Internetireklaamid on samuti kõigi jaoks olemas, kuid erinevate pakkumiste virr-varris on konkurents tihe. Kuidas aga mõõta interneti turundustegevusi?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700