Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kolm megatrendi, mis mõjutavad lähiajal turundust
25. - 26. märtsil Tallinnas toimuva Eesti suurima turunduskonverentsi PASSWORD 2015 esinejad toovad välja kolm olulist trendi turunduse tulevikus: 1. Loovuse ja efektiivsuse vahel on seos2. Käes on digitaalturunduse aeg: turundus ja tehnoloogia segunevad3. Kliendikogemus online ja offline keskkonnas peab olema ühesugune
1. Loovuse ja efektiivsuse vahel on seos
Briti turundusefektiivuse analüütik Les Binet, kelle agentuur adam&eve/DDB võitis maailma prestiižikaimal loovusfestivalil Cannes Lions eelmisel aastal 22 „lõvi“, on aastakümneid uurinud seoseid reklaami loovuse ja efektiivsuse vahel.