• 17.03.15, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm megatrendi, mis mõjutavad lähiajal turundust

25. - 26. märtsil Tallinnas toimuva Eesti suurima turunduskonverentsi PASSWORD 2015 esinejad toovad välja kolm olulist trendi turunduse tulevikus: 1. Loovuse ja efektiivsuse vahel on seos2. Käes on digitaalturunduse aeg: turundus ja tehnoloogia segunevad3. Kliendikogemus online ja offline keskkonnas peab olema ühesugune
1. Loovuse ja efektiivsuse vahel on seos

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele