• 13.03.15, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina

Kommunikatsiooniagentuuri Hill+Knowlton Strategies Eesti töötajad rajavad uue agentuuri nimega PR Strategies. PR Strategies osanikeks saavad agentuuri asutaja Inge Rumessen ning vanemkonsultant Helena Peterson.
Rahvusvahelisse kontserni WPP kuuluv kommunikatsiooniagentuuride kett Hill+Knowlton Strategies on muutnud oma üleilmselt äristrateegiat ning jätkab väiksematel turgudel tegutsemist partnerlepingute alusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele