• 13.03.15, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina

Kommunikatsiooniagentuuri Hill+Knowlton Strategies Eesti töötajad rajavad uue agentuuri nimega PR Strategies. PR Strategies osanikeks saavad agentuuri asutaja Inge Rumessen ning vanemkonsultant Helena Peterson.
Rahvusvahelisse kontserni WPP kuuluv kommunikatsiooniagentuuride kett Hill+Knowlton Strategies on muutnud oma üleilmselt äristrateegiat ning jätkab väiksematel turgudel tegutsemist partnerlepingute alusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele