Autor: Silja Oja • 11. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas efektiivsuse mõõtmise abil turunduse kasumlikkust tõsta
Passwordil esinevad 26. märtsil Karl Weaver ja Piia Põldsaar Dentsu Aegis Networki turunduse efektiivsuse mõõtmise agentuurist Data2Decisions. Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.
Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.
Tutvustatakse lähemalt ökonomeetrilisi mudeleid - ennekõike seda, kuidas mudeleid turundustegevuse kontekstis kasutada nii, et saavutada parim äritulemus. Karl ja Piia annavad vihjeid ka selle kohta, kuidas aru saada, kas pakutav ärianalüüs on usaldusväärne ja kasutatav, ning kuidas luua oma firmas analüütikakultuur. Lisaks arutlevad nad koos kuulajatega, millega riskivad brändid, kes ei mõõda oma turundustegevuste mõju.