Silja Oja • 11 märts 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas efektiivsuse mõõtmise abil turunduse kasumlikkust tõsta

Passwordil esinevad 26. märtsil Karl Weaver ja Piia Põldsaar Dentsu Aegis Networki turunduse efektiivsuse mõõtmise agentuurist Data2Decisions. Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.

Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee