• 11.03.15, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas efektiivsuse mõõtmise abil turunduse kasumlikkust tõsta

Passwordil esinevad 26. märtsil Karl Weaver ja Piia Põldsaar Dentsu Aegis Networki turunduse efektiivsuse mõõtmise agentuurist Data2Decisions. Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.
Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele