• 11.03.15, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas efektiivsuse mõõtmise abil turunduse kasumlikkust tõsta

Passwordil esinevad 26. märtsil Karl Weaver ja Piia Põldsaar Dentsu Aegis Networki turunduse efektiivsuse mõõtmise agentuurist Data2Decisions. Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.
Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele