• 11.03.15, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balsnacki müüki ja turundust asus juhtima Marko Utsar

Alates märtsist 2015 juhib eestimaiste soolaste suupistete ja snäkkidega tegeleva ettevõtte Balsnack International Holding AS müügi- ja turundustegevusi Marko Utsar.
Marko on müügi ja turunduse valdkonnas kogenud spetsialist. Ta on üle kümne aasta töötanud rahvusvaheliste müügi- ja turundusettevõtete süsteemis. Lisaks pikaajalisele kogemusele omas valdkonnas on ta Mainori Kõrgkoolis lõpetanud ärijuhtimise eriala bakalaureuseõppes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele