Autor: Silja Oja • 9. märts 2015
Ainult tellijatele

Kuldmuna 2015 parim innovatsioon – Öölooma unemaskid

Loovusfestivali Kuldmuna 2015 ühe Grand prix'dest võitis Ööloom. Loe lähemalt, millega tegu.

Öölooma projekt saavutas Kuldmunal suurt edu tänu oma sisukusele ja terviklikkusele – kõik oli läbi mõeldud ning veatult teostatud. Öölooma unemask kui toode, brändi lugu ning erinevad visuaalsed meediumid (pakend, infoleht, e-pood) on omavahel kooskõlas ning laitmatult vormistatud. Lisaks suurepärane copywriting – disainižürii esimehe Marksteen Adamsoni sõnul on Öölooma tekstid paremad kui 90% Suurbritannias kirjutatud loovtekstidest. Ja mis kõige olulisem, see adresseerib tegelikku ja olulist probleemi – paljud inimesed, sh lapsed, ei maga hästi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700