• 09.03.15, 23:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna 2015 parim innovatsioon – Öölooma unemaskid

Loovusfestivali Kuldmuna 2015 ühe Grand prix'dest võitis Ööloom. Loe lähemalt, millega tegu.
Öölooma projekt saavutas Kuldmunal suurt edu tänu oma sisukusele ja terviklikkusele – kõik oli läbi mõeldud ning veatult teostatud. Öölooma unemask kui toode, brändi lugu ning erinevad visuaalsed meediumid (pakend, infoleht, e-pood) on omavahel kooskõlas ning laitmatult vormistatud. Lisaks suurepärane copywriting – disainižürii esimehe Marksteen Adamsoni sõnul on Öölooma tekstid paremad kui 90% Suurbritannias kirjutatud loovtekstidest. Ja mis kõige olulisem, see adresseerib tegelikku ja olulist probleemi – paljud inimesed, sh lapsed, ei maga hästi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele