Loovusfestivali Kuldmuna 2015 ühe Grand prix'dest võitis Ööloom. Loe lähemalt, millega tegu.
Öölooma projekt saavutas Kuldmunal suurt edu tänu oma sisukusele ja terviklikkusele – kõik oli läbi mõeldud ning veatult teostatud. Öölooma unemask kui toode, brändi lugu ning erinevad visuaalsed meediumid (pakend, infoleht, e-pood) on omavahel kooskõlas ning laitmatult vormistatud. Lisaks suurepärane copywriting – disainižürii esimehe Marksteen Adamsoni sõnul on Öölooma tekstid paremad kui 90% Suurbritannias kirjutatud loovtekstidest. Ja mis kõige olulisem, see adresseerib tegelikku ja olulist probleemi – paljud inimesed, sh lapsed, ei maga hästi.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.