• 03.03.15, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2015 - mobiilsem ja personaalsem kui kunagi varem

Mobiilne turundus ei ole enam moodne sõnakõlks, mida oma vestlustesse pikkida, et huvitavam ning intgrigeerivam tunduda. Nutiseadmete võidukäik on tänane reaalsus, mida tunnistame endale küll iga viie minuti tagant telefoni tsekkides, kuid mitte alati oma turundusstrateegiaid kokku pannes.
Tänaseks kannab üle kahe miljardi inimene oma taskutes nutitelefoni - suure osa nende indiviidide paiknemisest ning mõttelaadist saame paika panna kaasaskantava tehnoloogia abil. Eesti aktiivsetest internetikasutajatest kannab nutitelefoni taskus 74% tarbijatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele