• 03.03.15, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2015 - mobiilsem ja personaalsem kui kunagi varem

Mobiilne turundus ei ole enam moodne sõnakõlks, mida oma vestlustesse pikkida, et huvitavam ning intgrigeerivam tunduda. Nutiseadmete võidukäik on tänane reaalsus, mida tunnistame endale küll iga viie minuti tagant telefoni tsekkides, kuid mitte alati oma turundusstrateegiaid kokku pannes.
Tänaseks kannab üle kahe miljardi inimene oma taskutes nutitelefoni - suure osa nende indiviidide paiknemisest ning mõttelaadist saame paika panna kaasaskantava tehnoloogia abil. Eesti aktiivsetest internetikasutajatest kannab nutitelefoni taskus 74% tarbijatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele