Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 25. veebruar 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui muutub sisu, peab muutuma ka vorm

Varasemalt pigem kalli hinnaga väike- ja tarbijalaene väljastava Bigbanki ärimudelis toimus 2013. aasta suvel oluline muutus – kallite laenude asemel hakkas pank pakkuma paljudest teistest krediidiasutustest soodsama intressiga väikelaenu. Hoolimata heast pakkumisest ning agressiivsest turundussõnumist „kõikidest pankadest soodsam intress”, ei kaalunud paljud Bigbanki võimaliku laenuandjana, sest ajalooline kiirlaenaja kuvand kippus seda takistama. Bigbanki tegi läbi rebrändingu. Kuidas see läks, räägib panga kliendisuhete valdkonna juht Martin Länts. Loe intervjuud!

Miks Bigbank oma korporatiivset identiteeti muutis?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700