Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kui muutub sisu, peab muutuma ka vorm
Varasemalt pigem kalli hinnaga väike- ja tarbijalaene väljastava Bigbanki ärimudelis toimus 2013. aasta suvel oluline muutus – kallite laenude asemel hakkas pank pakkuma paljudest teistest krediidiasutustest soodsama intressiga väikelaenu. Hoolimata heast pakkumisest ning agressiivsest turundussõnumist „kõikidest pankadest soodsam intress”, ei kaalunud paljud Bigbanki võimaliku laenuandjana, sest ajalooline kiirlaenaja kuvand kippus seda takistama. Bigbanki tegi läbi rebrändingu. Kuidas see läks, räägib panga kliendisuhete valdkonna juht Martin Länts. Loe intervjuud!
Miks Bigbank oma korporatiivset identiteeti muutis?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]