• 25.02.15, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui muutub sisu, peab muutuma ka vorm

Varasemalt pigem kalli hinnaga väike- ja tarbijalaene väljastava Bigbanki ärimudelis toimus 2013. aasta suvel oluline muutus – kallite laenude asemel hakkas pank pakkuma paljudest teistest krediidiasutustest soodsama intressiga väikelaenu. Hoolimata heast pakkumisest ning agressiivsest turundussõnumist „kõikidest pankadest soodsam intress”, ei kaalunud paljud Bigbanki võimaliku laenuandjana, sest ajalooline kiirlaenaja kuvand kippus seda takistama. Bigbanki tegi läbi rebrändingu. Kuidas see läks, räägib panga kliendisuhete valdkonna juht Martin Länts. Loe intervjuud!
Miks Bigbank oma korporatiivset identiteeti muutis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele