• 25.02.15, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui muutub sisu, peab muutuma ka vorm

Varasemalt pigem kalli hinnaga väike- ja tarbijalaene väljastava Bigbanki ärimudelis toimus 2013. aasta suvel oluline muutus – kallite laenude asemel hakkas pank pakkuma paljudest teistest krediidiasutustest soodsama intressiga väikelaenu. Hoolimata heast pakkumisest ning agressiivsest turundussõnumist „kõikidest pankadest soodsam intress”, ei kaalunud paljud Bigbanki võimaliku laenuandjana, sest ajalooline kiirlaenaja kuvand kippus seda takistama. Bigbanki tegi läbi rebrändingu. Kuidas see läks, räägib panga kliendisuhete valdkonna juht Martin Länts. Loe intervjuud!
Miks Bigbank oma korporatiivset identiteeti muutis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele