Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ants Lusti: Minu medalistid on rahvusvahelise mõõtmega innovaatorid
Teemal Aasta Turundustegu 2014 avaldab mõtteid Identity strateeg ja juhataja Ants Lusti.
Proloogi asemel: Lähtudes oma operatiivmälust ja teadmata, millised on mainitud kaasuste puhul tehtud investeeringud vs reaalsed ärilised tulemused, räägin initsiatiividest, mitte valmis tulemustest.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.