Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. AKQA asutaja Ajaz Ahmed: Reklaami tulevik on storytelling läbi tarkvara
Passwordil esineb 26. märtsil 2015 legendaarne reklaamiguru, AKQA asutaja Ajaz Ahmed. AKQA on enim auhinnatud digitaalreklaami agentuur maailmas. Asutatud 1994. aastal Ajaz Ahmedi poolt. 1600 töötajat USAs, Euroopas ja Aasias. 2013. aastal võitis AKQA Cannes Lionsil 14 auhinda, sealhulgas Grand Prix Cyber Lions kategoorias. "Agentuurides on varsti koodikirjutajaid rohkem tööl kui tekstikirjutajaid," arvab Ajaz.
Kutsusime Ahmedi esinema seetõttu, et suuresti just tänu tema ja AKQA tehtud töödele on reklaamimaailmas hoogu võtmas uus, tehnoloogiakeskne lähenemine. Tuntud vanad brändid nagu Nike on muutunud sisuliselt tehnoloogiabrändideks.
Tavapäraste reklaamikampaaniate asemel luuakse tehnoloogia abil traditsioonilistele toodetele uusi kasutavaldkondi ja need uuendused on siis kampaania põhisõnumiks. Agentuurid nagu AKQA osalevad aktiivselt tootearenduses, mitte ei tee pelgalt reklaami.