20. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

AKQA asutaja Ajaz Ahmed: Reklaami tulevik on storytelling läbi tarkvara

Passwordil esineb 26. märtsil 2015 legendaarne reklaamiguru, AKQA asutaja Ajaz Ahmed.  AKQA on enim auhinnatud digitaalreklaami agentuur maailmas. Asutatud 1994. aastal Ajaz Ahmedi poolt. 1600 töötajat USAs, Euroopas ja Aasias. 2013. aastal võitis AKQA Cannes Lionsil 14 auhinda, sealhulgas Grand Prix Cyber Lions kategoorias. "Agentuurides on varsti koodikirjutajaid rohkem tööl kui tekstikirjutajaid," arvab Ajaz.

Kutsusime Ahmedi esinema seetõttu, et suuresti just tänu tema ja AKQA tehtud töödele on reklaamimaailmas hoogu võtmas uus, tehnoloogiakeskne lähenemine. Tuntud vanad brändid nagu Nike on muutunud sisuliselt tehnoloogiabrändideks.

Tavapäraste reklaamikampaaniate asemel luuakse tehnoloogia abil traditsioonilistele toodetele uusi kasutavaldkondi ja need uuendused on siis kampaania põhisõnumiks. Agentuurid nagu AKQA osalevad aktiivselt tootearenduses, mitte ei tee pelgalt reklaami.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700