• 18.02.15, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: Eesti ärimaailm elab murdeiga

Teemal "Eesti Aasta turundustegu 2014" avaldab arvamust reklaamiagentuuri Der Tank loovjuht Joel Volkov: Eesti ärimaailm elab murdeiga. Meil on soliidsed, nö vanad ettevõtted ja nö startupid. Nende kahe nähtuse vahel on tükk tühja maad, kus inimesed tegutsevad nii nagu oskavad või kuidas jumal juhatab. Mõni veidi nutikamalt, kuid enamik täiesti suvaliselt. 
Eesti ärimaailm elab murdeiga. On soliidsed, nö vanad ettevõtted, kes justkui on näinud igasuguseid aegu ja kellel on igale heale, kuid veidi riskantsele ideele olemas pidurdav vastulause a la “Müük arvab, et selline lähenemine ei toimi!” või “Meie mõõdikud irratsionaalsust ei mõõda.". Ja asi otsustatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele