• 18.02.15, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: Eesti ärimaailm elab murdeiga

Teemal "Eesti Aasta turundustegu 2014" avaldab arvamust reklaamiagentuuri Der Tank loovjuht Joel Volkov: Eesti ärimaailm elab murdeiga. Meil on soliidsed, nö vanad ettevõtted ja nö startupid. Nende kahe nähtuse vahel on tükk tühja maad, kus inimesed tegutsevad nii nagu oskavad või kuidas jumal juhatab. Mõni veidi nutikamalt, kuid enamik täiesti suvaliselt. 
Eesti ärimaailm elab murdeiga. On soliidsed, nö vanad ettevõtted, kes justkui on näinud igasuguseid aegu ja kellel on igale heale, kuid veidi riskantsele ideele olemas pidurdav vastulause a la “Müük arvab, et selline lähenemine ei toimi!” või “Meie mõõdikud irratsionaalsust ei mõõda.". Ja asi otsustatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele