• 29.01.15, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lapse jaoks võivad olla tõelisteks koletisteks... tema vanemad

Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood kampaania, mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.
Kampaaniale eelnenud uuringutest selgus, et iga neljas Soome laps kogeb seoses oma vanemate alkoholitarbimisega emotsionaalset või füüsilist valu. Meedia küll käsitles teemat, aga ei tegelenud probleemi lahendamisega. Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood (Lasinen lapsuus) kampaania "Monsters", mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele