Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lapse jaoks võivad olla tõelisteks koletisteks... tema vanemad
Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood kampaania, mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.
Kampaaniale eelnenud uuringutest selgus, et iga neljas Soome laps kogeb seoses oma vanemate alkoholitarbimisega emotsionaalset või füüsilist valu. Meedia küll käsitles teemat, aga ei tegelenud probleemi lahendamisega. Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood (Lasinen lapsuus) kampaania "Monsters", mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]