• 29.01.15, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lapse jaoks võivad olla tõelisteks koletisteks... tema vanemad

Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood kampaania, mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.
Kampaaniale eelnenud uuringutest selgus, et iga neljas Soome laps kogeb seoses oma vanemate alkoholitarbimisega emotsionaalset või füüsilist valu. Meedia küll käsitles teemat, aga ei tegelenud probleemi lahendamisega. Eesmärgiga muuta soomlaste lapsepõlvemälestused ilusamaks, lõi agentuur Havas Worldwide Helsinki koostöös organisatsiooniga Fragile Childhood (Lasinen lapsuus) kampaania "Monsters", mis kujutab lapsi, kes näevad oma purjus vanemaid kui hirmuäratavaid koletisi. See on provokatiivne ja silmiavav kampaania, mida iga täiskasvanu, eriti lapsevanem, peaks vaatama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele