• 19.12.14, 15:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TBWA\Guvatraki uus loovjuht on Kristjan Pillak

15. detsembrist on reklaamiagentuuri TBWA\Guvatrak uueks loovjuhiks Kristjan Pillak, kes saabus TBWA\Guvatraki ridadesse põhjalike teadmistega trüki- ja digitaalsest meediamaailmast.Ta on kaheksa aastat olnud seotud Eesti Ekspressi, Maalehe ja Eesti Päevalehe online-meedia kanalite arenduste ja strateegiate väljatöötamisega. 
Kristjan Pillak on kaheksa aastat olnud seotud Eesti Ekspressi, Maalehe ja Eesti Päevalehe online-meedia kanalite arenduste ja strateegiate väljatöötamisega. Samuti on ta juhtinud AS Eesti Ajalehtede portaalide liitumist Delfi platvormiga. Viimased aastad on Kristjan paralleelselt arendusprojektidega juhtinud ka AS Eesti Ajalehed paber- ja digilehtede tootmisüksust, olles vastutav nende väljaannete küljendamise ja visuaalse uuendamise eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele