• 17.12.14, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Silmapaistvamad reklaamid 2014 (1. osa)

Best Marketing teeb aasta lõpus kokkuvõtte reklaamiaastast 2014. Palusime agentuuridel saata meile koos väikese põhjendusega oma töö, mis nende endi aravates oli 2014. aasta silmapaistvaim. Oma “lapsukesi” esitlevad Der Tank, La Ecwador, Imagine, Newton, Utopia ja Age McCann.
Eesmärk on meenutada lõppevat reklaamiaastat ja anda ülevaade silmapaistvamatest töödest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele