• 17.12.14, 12:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaubandust ootab hüppeline areng

"Kuigi kogu jaekabandusettevõtete müügitulust annab e-kaubandus Eestis ainult 2%, on lähimate aastate jooksul valdkonnas oodata hüppelist arengut. E-kauplemine muutub tarbijate seas üha populaarsemaks ning kasvab ka usaldusväärsus kohalike kauplejate vastu," kirjutab Kaup24.ee turundusjuht Ardi Kristovald.
Kuigi kogu jaekabandusettevõtete müügitulust annab e-kaubandus Eestis ainult 2%, on lähimate aastate jooksul valdkonnas oodata hüppelist arengut. E-kauplemine muutub tarbijate seas üha populaarsemaks ning kasvab ka usaldusväärsus kohalike kauplejate vastu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele