• 17.12.14, 12:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaubandust ootab hüppeline areng

"Kuigi kogu jaekabandusettevõtete müügitulust annab e-kaubandus Eestis ainult 2%, on lähimate aastate jooksul valdkonnas oodata hüppelist arengut. E-kauplemine muutub tarbijate seas üha populaarsemaks ning kasvab ka usaldusväärsus kohalike kauplejate vastu," kirjutab Kaup24.ee turundusjuht Ardi Kristovald.
Kuigi kogu jaekabandusettevõtete müügitulust annab e-kaubandus Eestis ainult 2%, on lähimate aastate jooksul valdkonnas oodata hüppelist arengut. E-kauplemine muutub tarbijate seas üha populaarsemaks ning kasvab ka usaldusväärsus kohalike kauplejate vastu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele