TV osakaal oli lõppeval aastal turu suurim - 39,7%. Kindlasti andsid sellise osakaalu hoidmisele oma panuse 2014. aasta spordi suursündmused Olümpiamängud ning Jalgpalli MM. Algavaks aastaks ennustatakse televisoonile väiksemat kasvu, kuid tema osakaal kõikidest meeidainvesteeringutest jääb siiski 39% tasemele. Jätkuv langeja uuel aastal on printmeedia, ajalehtedele ennustatakse miinuseks 3,8 % (2014 oli langus -4,3%) ning ajakirjadele 6,3 % (2014 oli -7,5%). Stabiilsena jätkab raadio, hoides oma 6% turuosa ning välimeedia sekundeerib talle samas suurusjärgus. Suurimaks tõusjaks on jätkuvalt digitaalmeedia, millele ennustatakse turuosaks 30,4%.
Digitaalmeedia kasvu veavad sotsiaalmeedia ja videoreklaam, bännerkampaaniate kasv on pigem tagasihoidlik. Jätkuvalt on aga suurima osakaaluga formaat makstud otsingud, mis moodustab kogu digitaalmeedia investeeringutest 49%. Kasvav trend on mobiilne reklaam, mis käesoleval aastal haaras 21% kõikidest digitaalmeediasse tehtud investeeringutest. Kokkuvõttes kasvas interneti osakaal 2014. aastal 17% ning uue aasta kasvuks ennustatakse 15,1%, mis tähendab, et digitaalmeedia on juba täna suurem kui print ja raadio kokku.