Kui käesoleval aastal ületasid meediainvesteeringud maailmas 500 miljardi piiri, siis uueks aastaks ennustatakse kasvu üle 536 miljardi dollari. Aastaks 2019 jõuab digitaalmeedia lõplikult järele televisioonile, mil nende mõlema osakaal saab moodustama 38% kogu maailma reklaamiturust.
TV osakaal oli lõppeval aastal turu suurim - 39,7%. Kindlasti andsid sellise osakaalu hoidmisele oma panuse 2014. aasta spordi suursündmused Olümpiamängud ning Jalgpalli MM. Algavaks aastaks ennustatakse televisoonile väiksemat kasvu, kuid tema osakaal kõikidest meeidainvesteeringutest jääb siiski 39% tasemele. Jätkuv langeja uuel aastal on printmeedia, ajalehtedele ennustatakse miinuseks 3,8 % (2014 oli langus -4,3%) ning ajakirjadele 6,3 % (2014 oli -7,5%). Stabiilsena jätkab raadio, hoides oma 6% turuosa ning välimeedia sekundeerib talle samas suurusjärgus. Suurimaks tõusjaks on jätkuvalt digitaalmeedia, millele ennustatakse turuosaks 30,4%.