17 detsember 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

2015. aasta globaalse meediaturu kasvu veab digitaalmeedia

Kui käesoleval aastal ületasid meediainvesteeringud maailmas 500 miljardi piiri, siis uueks aastaks ennustatakse kasvu üle 536 miljardi dollari. Aastaks 2019 jõuab digitaalmeedia lõplikult järele televisioonile, mil nende mõlema osakaal  saab moodustama 38% kogu maailma reklaamiturust.

TV osakaal oli lõppeval aastal turu suurim - 39,7%. Kindlasti andsid sellise osakaalu hoidmisele oma panuse 2014. aasta spordi suursündmused Olümpiamängud ning Jalgpalli MM. Algavaks aastaks ennustatakse televisoonile väiksemat kasvu, kuid tema osakaal kõikidest meeidainvesteeringutest jääb siiski 39% tasemele. Jätkuv langeja uuel aastal on printmeedia, ajalehtedele ennustatakse miinuseks 3,8 % (2014 oli langus -4,3%) ning ajakirjadele 6,3 % (2014 oli -7,5%). Stabiilsena jätkab raadio, hoides oma 6% turuosa ning välimeedia sekundeerib talle samas suurusjärgus. Suurimaks tõusjaks on jätkuvalt digitaalmeedia, millele ennustatakse turuosaks 30,4%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com