11. detsember 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kas telekanalite mõõtmise “uus reaalsus”?

Üha killustuvamas telereklaamisektoris on meediaagentuuri ülesandeks anda kliendile erapooletu professionaalne hinnang meediakanalite hinnastamis- ja ostumudelitele ning tagada kindlustunne valitud kanalisse investeerimiseks. Idea Havas Media juhatuse liige Kert Kangert arutleb selle üle, kas telekanalite mõõtmise muutuste puhul on tegemist uue turustandardiga või hoopis turuliidri poolt pealesurutud uue reaalsusega.

Eestis on viimase aasta jooksul toimunud telereklaamisektoris mitmeid muudatusi. Suuremad telekanalid on teatanud keskmiselt 5–10% otsesest CPP (cost per point) hinnatõusust 2015. aastal ning järelvaatamise reitingute lisamisest. TNS Emor suurendas septembris oma telepaneelide valimi suurust 275-lt 400-le ja viis selle vastavusse rahvaloenduse tulemustega. Lisaks hakati esimesena Balti riikides mõõtma järelvaatamist ehk teleri kaudu saadete hilisemat vaatamist kuni 7 päeva jooksul.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com