• 09.12.14, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurendi hambad on teravad

BIGBANK soovitab Swedbanki klientidel oma väikelaen 9% intressiga BIGBANKi tuua.
Swedbanki avalike suhete juht Mart Siilivask jäi väikekonkurendi reklaamikampaaniat kommenteerides napisõnaliseks, kuid ei kiitnud seda ka heaks. "Meie hinnangul on Bigbanki reklaam ületanud hea maitse piiri. Leiame, et teise ettevõtte nime, logode, sümboolika vms kasutamine enda reklaamis on taunitav," ütles Siilivask Ärileht.ee-le.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele