• 09.12.14, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Art Soonets: odavam on piltide kasutusõigus ausalt osta, kui hiljem väärkasutuse eest maksta

Kas pilte kasutatakse palju illegaalselt? Kas levinum on kogemata või meelega eksimine? "Leedu ja Läti kolleegidega suhtluses on meil kasutuses krõbedavõitu väljend - ????o????e – kavalpersed, kes arvavad, et on ääretult kavalad, nn anti-kavalpead. Panevad pildi alla viite meile, kuid tegelikkuses nad meie käest kasutusõigust soetatud ei ole," räägib Scanpix Baltics juhatuse esimees Art Soonets.
Mis on Scanpix?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele