Autor: Silja Oja • 3. detsember 2014
Ainult tellijatele

Bränd peab olema lojaalne tarbijale, mitte vastupidi

Briti kommunikatsiooniagentuuri MSLGROUP strateegiajuht Kelly Walsh rääkis täna Eurobestil, et internet, mobiil ja pilveteenused on andud tarbijale sellise võimu nagu tal kunagi varem olnud ei ole ja brändid peavad sellega arvestama.

Brändi väljakutseks on näidata üles lojaalsust oma tarbija suhtes, mitte oodata seda tarbijalt.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700