Autor: Silja Oja • 3. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Bränd peab olema lojaalne tarbijale, mitte vastupidi
Briti kommunikatsiooniagentuuri MSLGROUP strateegiajuht Kelly Walsh rääkis täna Eurobestil, et internet, mobiil ja pilveteenused on andud tarbijale sellise võimu nagu tal kunagi varem olnud ei ole ja brändid peavad sellega arvestama.
Brändi väljakutseks on näidata üles lojaalsust oma tarbija suhtes, mitte oodata seda tarbijalt.
Lisaks toote ja klienditeeninduse tippkvaliteedile on määrava tähtsusega lugude jutustamise oskus – vaikivad brändid loovutavad juhtpositsiooni headele suhtlejatele. Need lood ei tohi olla väljamõeldised, vaid tõetruud jutustused sellest, mida bränd teeb, et vastata oma tarbijate ootustele.