• 03.12.14, 18:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bränd peab olema lojaalne tarbijale, mitte vastupidi

Briti kommunikatsiooniagentuuri MSLGROUP strateegiajuht Kelly Walsh rääkis täna Eurobestil, et internet, mobiil ja pilveteenused on andud tarbijale sellise võimu nagu tal kunagi varem olnud ei ole ja brändid peavad sellega arvestama.
Brändi väljakutseks on näidata üles lojaalsust oma tarbija suhtes, mitte oodata seda tarbijalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele