• 03.12.14, 18:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bränd peab olema lojaalne tarbijale, mitte vastupidi

Briti kommunikatsiooniagentuuri MSLGROUP strateegiajuht Kelly Walsh rääkis täna Eurobestil, et internet, mobiil ja pilveteenused on andud tarbijale sellise võimu nagu tal kunagi varem olnud ei ole ja brändid peavad sellega arvestama.
Brändi väljakutseks on näidata üles lojaalsust oma tarbija suhtes, mitte oodata seda tarbijalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele