• 03.12.14, 18:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bränd peab olema lojaalne tarbijale, mitte vastupidi

Briti kommunikatsiooniagentuuri MSLGROUP strateegiajuht Kelly Walsh rääkis täna Eurobestil, et internet, mobiil ja pilveteenused on andud tarbijale sellise võimu nagu tal kunagi varem olnud ei ole ja brändid peavad sellega arvestama.
Brändi väljakutseks on näidata üles lojaalsust oma tarbija suhtes, mitte oodata seda tarbijalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele