• 17.11.14, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: Keda valida?

Üsna varsti katab vabariigi meediapindu kõikehõlmav kiht photoshopisooje erakondade esindajaid. Sama kindel kui toimuvad valimised on ka see, et mõnele toote või teenuse turundajale tuleb pähe geniaalne mõte: teeks nüüd ühe kampaania ja kasutaks reklaamlauset „Vali meie toode!”, kirjutab Veiko Tammjärv AD Angelsist.
Alustuseks üks naljakas lugu...

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele