• 17.11.14, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: Keda valida?

Üsna varsti katab vabariigi meediapindu kõikehõlmav kiht photoshopisooje erakondade esindajaid. Sama kindel kui toimuvad valimised on ka see, et mõnele toote või teenuse turundajale tuleb pähe geniaalne mõte: teeks nüüd ühe kampaania ja kasutaks reklaamlauset „Vali meie toode!”, kirjutab Veiko Tammjärv AD Angelsist.
Alustuseks üks naljakas lugu...

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele