• 17.11.14, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: Keda valida?

Üsna varsti katab vabariigi meediapindu kõikehõlmav kiht photoshopisooje erakondade esindajaid. Sama kindel kui toimuvad valimised on ka see, et mõnele toote või teenuse turundajale tuleb pähe geniaalne mõte: teeks nüüd ühe kampaania ja kasutaks reklaamlauset „Vali meie toode!”, kirjutab Veiko Tammjärv AD Angelsist.
Alustuseks üks naljakas lugu...

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele