• 13.11.14, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Minu õllereklaami sees on midagi*

TNS Emori andmetel ostsid alkoholitööstused Eestis eelmisel aastal ainuüksi televisioonis kokku 327 tunni ulatuses aega alkoholireklaami näitamiseks. See tähendab, et kui sa vaataksid iga tööpäeva õhtul kõik alkoholi reklaamid Eesti teledes ära, siis passiksid igal õhtul televiisori ees tund aega ainuüksi neid vaadates. Täna liiguvad Eestis taas jutud alkoholireklaami keelamisest. Loe, mida kirjutab Daniel Vaarik, Memokraat.ee.
Eellugu, erinevad hoiatused ja countdown

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele