• 13.11.14, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Minu õllereklaami sees on midagi*

TNS Emori andmetel ostsid alkoholitööstused Eestis eelmisel aastal ainuüksi televisioonis kokku 327 tunni ulatuses aega alkoholireklaami näitamiseks. See tähendab, et kui sa vaataksid iga tööpäeva õhtul kõik alkoholi reklaamid Eesti teledes ära, siis passiksid igal õhtul televiisori ees tund aega ainuüksi neid vaadates. Täna liiguvad Eestis taas jutud alkoholireklaami keelamisest. Loe, mida kirjutab Daniel Vaarik, Memokraat.ee.
Eellugu, erinevad hoiatused ja countdown

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele