13. november 2014
Ainult tellijatele

Minu õllereklaami sees on midagi*

TNS Emori andmetel ostsid alkoholitööstused Eestis eelmisel aastal ainuüksi televisioonis kokku 327 tunni ulatuses aega alkoholireklaami näitamiseks. See tähendab, et kui sa vaataksid iga tööpäeva õhtul kõik alkoholi reklaamid Eesti teledes ära, siis passiksid igal õhtul televiisori ees tund aega ainuüksi neid vaadates. Täna liiguvad Eestis taas jutud alkoholireklaami keelamisest. Loe, mida kirjutab Daniel Vaarik, Memokraat.ee.

Eellugu, erinevad hoiatused ja countdown

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700