10. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui turundusjuht ei saa meediaplaanist aru

„Kui turundusjuht ei saa aru, kas meediaplaan vastab meediastrateegia eesmärkidele või mitte, siis ei ole selle ettevõtte jaoks lahenduseks mitte ühe agentuuri tööst aru saamiseks teise agentuuri juurde palkamine, vaid uus intelligentne turundusjuht,“ kirjutab meediaagentuuri OMD juhatuse liige, Eesti Meediaagentuuride Liidu president Aare Ristal.

Mul oli väga hea meel lugeda, et pika turunduskogemusega Ranno Pajuri hindab nii kõrgelt meediakulutuste rolli kliendi turunduseelarves ja tahab Tanel Vooreli meediaagentuuri kogemusele toetudes ka ise klientidele appi tulla (Loe: Meediaaudit suurendab meediainvesteeringute efektiivsust).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700