• 10.11.14, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui turundusjuht ei saa meediaplaanist aru

„Kui turundusjuht ei saa aru, kas meediaplaan vastab meediastrateegia eesmärkidele või mitte, siis ei ole selle ettevõtte jaoks lahenduseks mitte ühe agentuuri tööst aru saamiseks teise agentuuri juurde palkamine, vaid uus intelligentne turundusjuht,“ kirjutab meediaagentuuri OMD juhatuse liige, Eesti Meediaagentuuride Liidu president Aare Ristal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele