• 10.11.14, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui turundusjuht ei saa meediaplaanist aru

„Kui turundusjuht ei saa aru, kas meediaplaan vastab meediastrateegia eesmärkidele või mitte, siis ei ole selle ettevõtte jaoks lahenduseks mitte ühe agentuuri tööst aru saamiseks teise agentuuri juurde palkamine, vaid uus intelligentne turundusjuht,“ kirjutab meediaagentuuri OMD juhatuse liige, Eesti Meediaagentuuride Liidu president Aare Ristal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele