3. november 2014
Ainult tellijatele

INTERVJUU! Lugude jutustamine - tuleviku turundajale vajalik oskus

Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada? Loe, mida vastab sellele küsimusele WAZZAP? esineja Alex Marks.

Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700