• 03.11.14, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Lugude jutustamine - tuleviku turundajale vajalik oskus

Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada? Loe, mida vastab sellele küsimusele WAZZAP? esineja Alex Marks.
Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele