• 03.11.14, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Lugude jutustamine - tuleviku turundajale vajalik oskus

Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada? Loe, mida vastab sellele küsimusele WAZZAP? esineja Alex Marks.
Kliendid alati ei mõista hästi sisuturunduse ideed ning ajavad seda segamini PR-teksti või pressiteatega, arvates, et sisuturundus peab olema maksimaalselt promov ja nö sweet&cheesy. See aga sisuturunduses enamasti ei tööta. Kuidas seda probleemi lahendada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele