Silja Oja • 24. oktoober 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas lugude jutustamise kunsti oma äri heaks ära kasutada

Ükski bränd ei pea tootma sisu. Brändidel on vaja olla huvipakkuv, relevantne, nõutud, imetletud ja ihaldatud. Paraku on sisuturundus tänapäeval tõenäoliselt parim viis nende eesmärkide saavutamiseks. Kuidas aga saada teada, milline sisu töötab ning millal, kus ja kuidas seda kasutada? Nendele küsimustele aitab vastuseid leida Briti sisuturundusekspert Alex Marks, kes viib 11. novembril WAZZAPi raames läbi workshopi "Introduction to Content Strategy". Tule osalema! Praegu veel soodushinnaga 199 €  + km.

WORKSHOPI TUTVUSTUS:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com