• 24.10.14, 16:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas lugude jutustamise kunsti oma äri heaks ära kasutada

Ükski bränd ei pea tootma sisu. Brändidel on vaja olla huvipakkuv, relevantne, nõutud, imetletud ja ihaldatud. Paraku on sisuturundus tänapäeval tõenäoliselt parim viis nende eesmärkide saavutamiseks. Kuidas aga saada teada, milline sisu töötab ning millal, kus ja kuidas seda kasutada? Nendele küsimustele aitab vastuseid leida Briti sisuturundusekspert Alex Marks, kes viib 11. novembril WAZZAPi raames läbi workshopi "Introduction to Content Strategy". Tule osalema! Praegu veel soodushinnaga 199 €  + km.
WORKSHOPI TUTVUSTUS:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele