Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas lugude jutustamise kunsti oma äri heaks ära kasutada
Ükski bränd ei pea tootma sisu. Brändidel on vaja olla huvipakkuv, relevantne, nõutud, imetletud ja ihaldatud. Paraku on sisuturundus tänapäeval tõenäoliselt parim viis nende eesmärkide saavutamiseks. Kuidas aga saada teada, milline sisu töötab ning millal, kus ja kuidas seda kasutada? Nendele küsimustele aitab vastuseid leida Briti sisuturundusekspert Alex Marks, kes viib 11. novembril WAZZAPi raames läbi workshopi "Introduction to Content Strategy". Tule osalema! Praegu veel soodushinnaga 199 € + km.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]