• 21.10.14, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas hot dog R-kioski päästis

Kui Tallinna linnas hakkas kehtima tasuta bussisõit, kaotas R-kiosk piletimüügi ärakukkumise tõttu hulga kliente. Õnneks oli ettevõttel olemas päästeplaan - hot dog. “Kui tulime 2012. aastal välja oma hot dog'iga, julgesin müügikasvuks ennustada 50 protsenti, tegelikkuses tõusis see 300 protsenti. Me ei võrdle praegu oma numbreid enam eelmise aastaga, vaid eelmise kuuga,” rääkis R-Kioski turundusjuht Evelyn Hinto. Turunduseelarvet on kõik need muutused kasvatanud 3/4 võrra.
Kohapeal söögi-joogi pakkumisega on laiendanud oma äri mitmed kaubandusettevõtted. Võileibu, hot dog'e pakuvad klientidele R-kiosk ja Statoil, head kohvi-teed saab nautida näiteks sisustuspoes Homeart või jalgrattaid müüvas poes Jooks. Kohvik-poena töötavad Tallinnas Sfäär ja Nop, Viljandis Rohelise maja pood ja kohvik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele