• 21.10.14, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apotheka lojaalsusprogrammiga on poole aastaga liitunud üle 200 000 kliendi

Mais Eesti suurimas apteegiketis lansseeritud kliendikaarti on saatnud suur menu – tänaseks on kaardi teinud enam kui 200 000 püsiklienti. Neist enam kui pooled on liitunud ID-kaardiga. Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest: “Kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.” 
Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest:  “Kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.” 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele