• 21.10.14, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apotheka lojaalsusprogrammiga on poole aastaga liitunud üle 200 000 kliendi

Mais Eesti suurimas apteegiketis lansseeritud kliendikaarti on saatnud suur menu – tänaseks on kaardi teinud enam kui 200 000 püsiklienti. Neist enam kui pooled on liitunud ID-kaardiga. Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest: “Kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.” 
Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest:  “Kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.” 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele