• 17.10.14, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas soovid osaleda ja kaasa rääkida Eesti turismisektori arengus?

EAS-i Turismiarenduskeskus otsib oma meeskonda turismiturunduse juhti. Kandideerimise tähtaeg 26. oktoober.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) Turismiarenduskeskuse missiooniks on anda endast parim, et Eesti oleks hea mainega ning positiivselt üllatav turismisihtkoht. Selleks rakendame tegevusi, millega tõstame Eesti kui reisisihi tuntust ja mainet ning Eesti turismitoodete rahvusvahelist konkurentsivõimet. Avalikkusele suuname kampaaniaid ja korraldame meediasuhteid, et teadvustada ja kinnistada Eesti kui sobiliku reisisihi mainet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele