• 08.10.14, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üritusturunduses mütsiga lüües läbi ei löö

TOP 30 üritusturundusfirma koondkäive kasvas mullu ligi 2 miljonit eurot, samal ajal kui kasum vähenes 35%. Tööpuuduse üle ei kurda juhid ka tänavu, kuid konkurents on tihe ja tuleb arvestada, et tellijate eelarved pole kummist.
Ken Matsalu: tugevaid on turul vähe

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele