• 30.09.14, 09:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ABC Kinga kampaania on kui pahaks läinud Napoleoni kook

Jälgides meedias toimuvat poleemikat ning ABC Kinga ja agentuuri väljaütlemisi, tundsid Eesti loovtöötajad vajadust väljendada ka enda arvamust.  „Lihtsalt halba reklaami on palju, aga see kampaania pole enam mitte niisama halb, vaid halb kihiti. Nagu pahaks läinud Napoleoni kook,“ ütleb teletoimetaja-produtsent, kolumnist ja loovettevõtja Susan Luitsalu-Miil. Loe, mida arvavad Uku-Kristjan Küttis (AKU), Helene Vetik (HMMM, uustuus.ee), Rauno Pello (Brand Manual), Anne Vetik (Slacker, Linda loovteenused) ja muusik Maria Juur.
:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele