• 30.09.14, 09:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ABC Kinga kampaania on kui pahaks läinud Napoleoni kook

Jälgides meedias toimuvat poleemikat ning ABC Kinga ja agentuuri väljaütlemisi, tundsid Eesti loovtöötajad vajadust väljendada ka enda arvamust.  „Lihtsalt halba reklaami on palju, aga see kampaania pole enam mitte niisama halb, vaid halb kihiti. Nagu pahaks läinud Napoleoni kook,“ ütleb teletoimetaja-produtsent, kolumnist ja loovettevõtja Susan Luitsalu-Miil. Loe, mida arvavad Uku-Kristjan Küttis (AKU), Helene Vetik (HMMM, uustuus.ee), Rauno Pello (Brand Manual), Anne Vetik (Slacker, Linda loovteenused) ja muusik Maria Juur.
:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele