Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 30. september 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ABC Kinga kampaania on kui pahaks läinud Napoleoni kook

Jälgides meedias toimuvat poleemikat ning ABC Kinga ja agentuuri väljaütlemisi, tundsid Eesti loovtöötajad vajadust väljendada ka enda arvamust.  „Lihtsalt halba reklaami on palju, aga see kampaania pole enam mitte niisama halb, vaid halb kihiti. Nagu pahaks läinud Napoleoni kook,“ ütleb teletoimetaja-produtsent, kolumnist ja loovettevõtja Susan Luitsalu-Miil. Loe, mida arvavad Uku-Kristjan Küttis (AKU), Helene Vetik (HMMM, uustuus.ee), Rauno Pello (Brand Manual), Anne Vetik (Slacker, Linda loovteenused) ja muusik Maria Juur.

:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700