Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kas Sa tunned huvi reklaamimaailma ratsionaalsema poole vastu ja oled tugev ajaplaneerimises, osates eristada olulist ebaolulisest ning nõustud väidetega, et detailide märkamine on sama tähtis kui suure pildi nägemine ning et meeskonnatöö loob võimaluse saavutada enamat kui üksinda tegutsedes?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.