Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
2013. aasta edukaimate turundusfirmade TOPi võitis ühemehefirma
Eesti edukaim turundusfirma aastal 2013 oli FreshMedia OÜ, mille käibest 99% tuleb Rootsist. Ettevõtte juhi, omaniku ja ainsa töötaja Mikk Lilo sõnul röövib digireklaam tavakanalitelt aina enam raha. Vaata 16.09 ilmunud Äripäeva Turunduse TOP 10!
Turundusfirmade TOPi võitjaks kuulutatud FreshMedia OÜ edu taga ei ole hoolikalt komplekteeritud sünergiline meeskond - kogu au kuulub ettevõtte omanikule, juhile ja ainsale töötajale Mikk Lilole.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?