• 22.09.14, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2013. aasta edukaimate turundusfirmade TOPi võitis ühemehefirma 

Eesti edukaim turundusfirma aastal 2013 oli FreshMedia OÜ, mille käibest 99% tuleb Rootsist. Ettevõtte juhi, omaniku ja ainsa töötaja Mikk Lilo sõnul röövib digireklaam tavakanalitelt aina enam raha. Vaata 16.09 ilmunud Äripäeva Turunduse TOP 10!
Turundusfirmade TOPi võitjaks kuulutatud FreshMedia OÜ edu taga ei ole hoolikalt komplekteeritud sünergiline meeskond - kogu au kuulub ettevõtte omanikule, juhile ja ainsale töötajale Mikk Lilole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele