• 19.09.14, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika: Veebipood suurendab ka tavapoe müüki

Kliendid, kes eel-ostlevad e-poes, kulutavad rohkem raha tavakaupluses. Tänapäeval pole enam olemas e-kaubandust, on olemas KAUBANDUS, millest ei saa e-kaubandust enam lahutada.  Best Marketing Clubis esinesid Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!
27. augusti Best Marketing Clubis vastasid osalejate küsimustele Baltika AS juhatuse liige, müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ja Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele