• 15.09.14, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev pani turundajad uut moodi edetabelisse

16. septembril ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on selles sektoris kõige suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Sel aastal koostas Äripäev Turunduse TOPi mõnevõrra teisiti. Jagasime turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundusfimadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks. Reastasime ettevõtted äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades. Viimane arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele