• 15.09.14, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev pani turundajad uut moodi edetabelisse

16. septembril ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on selles sektoris kõige suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Sel aastal koostas Äripäev Turunduse TOPi mõnevõrra teisiti. Jagasime turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundusfimadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks. Reastasime ettevõtted äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades. Viimane arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele