Meediaagentuur Mindshare ootab oma kollektiivi särasilmset ja teotahtelist digitaalmeedia suunitlusega projektijuhti. Konkursi tähtaeg on 21. september.
Projektijuhi igapäevaseks tööks on klientide meedia- ja kommunikatsioonikampaaniate loomine ning nende esitamine klientidele. Töö sisaldab tarbija ja turu analüüsi ning efektiivsete kanalilahenduste ja sõnumite väljatöötamist meedias, aktiivset suhtlust nii agentuuri sees kui klientide ja koostööpartneritega. Tugev rõhk on digitaalmeediakampaaniate väljatöötamisel, planeerimisel ja analüüsimisel.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.