• 12.09.14, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mindshare otsib projektijuhti

Meediaagentuur Mindshare ootab oma kollektiivi särasilmset ja teotahtelist digitaalmeedia suunitlusega projektijuhti. Konkursi tähtaeg on 21. september.
Projektijuhi igapäevaseks tööks on klientide meedia- ja kommunikatsioonikampaaniate loomine ning nende esitamine klientidele. Töö sisaldab tarbija ja turu analüüsi ning efektiivsete kanalilahenduste ja sõnumite väljatöötamist meedias, aktiivset suhtlust nii agentuuri sees kui klientide ja koostööpartneritega. Tugev rõhk on digitaalmeediakampaaniate väljatöötamisel, planeerimisel ja  analüüsimisel. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele