Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Phil Thomas: Eesti agentuurid vajavad rohkem enesekindlust
Maailma suurima loovusfestivali Cannes Lionsi juht Phil Thomas andis Pärnus Balticbestil Hando Sinisalule intervjuu. Phili soovitus Eesti agentuuridele: valige oma parim töö ja osalege võimalikult paljudes kategooriates. Kui eelarve on kitsas, siis võib nõrgemad tööd esitamata jätta.
Kas Baltikumi agentuuridel on üldse mõtet Cannes’i festivalil osaleda? See on kallis ja kohalikud agentuurid väidavad, et neil puuduvad ressursid suurte tegijatega võistlemiseks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]