3. september 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Phil Thomas: Eesti agentuurid vajavad rohkem enesekindlust

Maailma suurima loovusfestivali Cannes Lionsi juht Phil Thomas andis Pärnus Balticbestil Hando Sinisalule intervjuu. Phili soovitus Eesti agentuuridele: valige oma parim töö ja osalege võimalikult paljudes kategooriates. Kui eelarve on kitsas, siis võib nõrgemad tööd esitamata jätta.  

Kas Baltikumi agentuuridel on üldse mõtet Cannes’i festivalil osaleda? See on kallis ja kohalikud agentuurid väidavad, et neil puuduvad ressursid suurte tegijatega võistlemiseks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com