Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Helen Keegan: Mobiiliturunduses on teadust rohkem kui kunsti
Intervjuu Best Interneti esineja Helen "Technokitten" Keegan'iga, kes on Briti mobiiliturunduse konsultant ja evangelist.
Üle poolte maailma suurfirmadest (Fortune 500 edetabeli järgi) ei ole oma veebilehte mobiili jaoks optimeerinud. Põhiargumendiks tuuakse sageli hind. Kuidas kommenteerid?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.