25. juuni 2014
Ainult tellijatele

Cannes Lions filmilõvi anti vapruse eest

Cannes Lions 2014 TV/Cinema kategoorias võitis Grand Prix Adam&EveDDB London, kliendiks Harvey Nichols tööga “Sorry I Spent it on Myself”, Internet Film kategoorias sai Grand Prix Forsman & Bodenfors Gothenburg Volvo Trucksile tehtud tööga “The Epic Split”.

TV/Cinema kategoorias võitis Grand Prix Adam&EveDDB London, kliendiks Harvey Nichols tööga “Sorry I Spent it on Myself”:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700