25. juuni 2014
Ainult tellijatele

Cannes Lions filmilõvi anti vapruse eest

Cannes Lions 2014 TV/Cinema kategoorias võitis Grand Prix Adam&EveDDB London, kliendiks Harvey Nichols tööga “Sorry I Spent it on Myself”, Internet Film kategoorias sai Grand Prix Forsman & Bodenfors Gothenburg Volvo Trucksile tehtud tööga “The Epic Split”.

TV/Cinema kategoorias võitis Grand Prix Adam&EveDDB London, kliendiks Harvey Nichols tööga “Sorry I Spent it on Myself”:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700