• 25.06.14, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Cyber Lions: one to one to many

Cannes Cyber Lions žürii pressikonverentsil toodi ühe uue trendina välja “one to one to many”, mis tähendab seda, et algselt tomub kommunikatsioon brändi ja ühe tarbija vahel, aga seda kommunkatsiooni edastatakse omakorda YouTube’i vahendusel massiauditooriumile. Grand Prix võitsid tänavu Cyber kategoorias: Pharrell Williams – 24 Hours of Happy, Volvo Live Test Series ja Chipotle Scarecrow.
Grand Prix võitjad olid järgmised:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele