• 25.06.14, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Cyber Lions: one to one to many

Cannes Cyber Lions žürii pressikonverentsil toodi ühe uue trendina välja “one to one to many”, mis tähendab seda, et algselt tomub kommunikatsioon brändi ja ühe tarbija vahel, aga seda kommunkatsiooni edastatakse omakorda YouTube’i vahendusel massiauditooriumile. Grand Prix võitsid tänavu Cyber kategoorias: Pharrell Williams – 24 Hours of Happy, Volvo Live Test Series ja Chipotle Scarecrow.
Grand Prix võitjad olid järgmised:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele