Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Donald Gunn: Eesti võit Cannes'is on vaid aja küsimus
Maailma kõige olulisema reklaamiagentuuride rankingu "The Gunn Report" rajaja Donald Gunni arvates on Eesti agentuuride Cannes Lionsi võit vaid aja küsimus.
VIDEOINTERVJUU: Millised on väikeriikide šansid Cannes Lionsil võitmisel?
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.