Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Marketing on sel nädalal Cannes Lionsil
Best Marketingi tiim on 14. - 21. juunini maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions 2014.
Best Marketing on oma tiimiga (Hando Sinisalu, Silja Oja ning Marika Jahilo) kajastamas 61. korda toimuvat maailma suurimat loovusfestivali Cannes Lions. Soovitame hoida pilk peal meie Facebooki uudisvool: www.facebook.com/best.marketing.eesti
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“