• 26.05.14, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Siiri Viinapuu: Energiavaldkond liigub samas suunas telekomiga

Elektrum Eesti turundusjuht Siiri Viinapuu räägib, kuidas iseenesestmõistetavast asjast nagu elekter on saanud toode, mida turundada.
Oled aastaid töötanud telekommunikatsioonisektoris, kuid eelmisel sügisel otsustasid asuda juhtima Eesti suuruselt teise elektrimüüja Elektrumi turundust. Miks ja kuidas sai sinust Elektrumi turundusjuht?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele